Tuesday, November 01, 2011

MALE DALEKE ŽELJE


Željela bih...
sve civilizacije svijeta
vidjeti...
cijelu našu planetu
proći...
i tada opet radosna
svojoj kući doći...

A tada bih opet
poželjela...
kao bijela ptica
u Božje naručje
odletjeti...
u njegovom krilu se grijati...
odmarati...
i od nježnosti se rastapati...

Željela bih...
na mom zadnjem počinku
na Zemlji
nek me isprati samo mala...
ljudska gomila...
ali koja me je iskreno voljela...

Neka to bude
uz Mozartove zvuke
i ne želim jauke.
Nek se raduju oni
koji su me voljeli...
bodrili...
jer se nadam samo preći prag...
svijetli prag na ovoj Zemlji...
a Raj... vjerujem postoji.

Nakon nekog vremena
bit ću valjda s anđelima...
i bdjeti... zajedno s njima...
nad svim mojim dragima...
voljenima...
Ali do toga svega
vjerojatno...
ima još... puno, puno vremena...

A moje sadašnje...
male želje...
znaš ... ti i ja...
dragi Bog i
sunce što nam lijepo sja...

Autorica stihova; Angelina Barun
(napisala davno, prije puno, puno godina)

No comments: